terugreis en aankomst Amsterdam

5 maart 2017 - Bergen op Zoom, Nederland

Vrijdagmorgen om 6.30 uur zijn we geland op Schiphol. Het is nog een hele reis geweest, erg vermoeiend. Het eerste stuk van Queenstown naar Auckland viel wel mee, dat was 2 uurtjes en het vertrek naar Singapore verliep ook snel. Alleen was het wel lang zitten, het  eerste stuk 10 uur vliegen, we wisten ons allemaal wakker te houden, maar we werden erg moe. In Singapore moesten we 5 uren overbruggen, op een gegeven moment wisten we niet meer hoe we moesten gaan zitten. De laatste vlucht duurde 13 en een half uur, bij het opstijgen waren de meeste van ons al vertrokken.

Voor we vertrokken zagen we allemaal meer op tegen de vlucht van Singapore naar Amsterdam, dan de vlucht van Auckland naar Singapore, omdat de tweede vlucht het langst zou zijn, maar achteraf is de tweede vlucht sneller gegaan omdat we best veel geslapen hebben (gelukkig)

De vlucht van Singapore naar Amsterdam hebben we zowat heel de weg turbulentie gehad.

Na een veilige vlucht waren we blij weer op Schiphol te zijn. Tanitha en drie vrienden van Roy (Alex, Geoff en Silva) waren er om hem op te halen.

Voor Steve en Tanitha stond er nog een weekendje Amsterdam te wachten, de rest moest door naar huis.

Al met al hebben we een onvergetelijke vakantie gehad, het was erg leuk om dit met z’n zessen te ervaren.
Graag willen wij iedereen die ons gevolgd hebben bedanken voor de leuke reacties die we elke dag weer kregen.

1. Arnold en Evelien:
    5 maart 2017
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
    Groetjes van ons
  2. Elise:
    5 maart 2017
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, het was leuk om de verhalen te lezen. Xx